Shop Forum More Submit  Join Login
Tae Takemi by Rafchu Tae Takemi by Rafchu
I’m in loooove with Tea Takemi from Persona 5 ( ˘ ³˘)♥
Add a Comment:
 
:iconcoobalt-dahonli-one:
Coobalt-Dahonli-One Featured By Owner Sep 10, 2017
It's time for Akira-kun's "examination"! =3
Reply
:iconmetalshadowinsanity:
Takemi Plz no. I'm not comfortable with this...
Reply
:iconrafchu:
Rafchu Featured By Owner May 12, 2017  Professional Artist
I would <^-^;
Reply
:iconfantasyrebirth96:
FantasyRebirth96 Featured By Owner Apr 21, 2017
I'll be so so honest with you this is too awesome! Looks SO good! 
Reply
:iconrafchu:
Rafchu Featured By Owner May 12, 2017  Professional Artist
Thanks!
I'm slow in the game, I just met Futaba, but she'll be next <3
Reply
:iconfantasyrebirth96:
FantasyRebirth96 Featured By Owner May 15, 2017
Yeah man! No problem^^ Keep working hard and doing the best you can do okay?
Reply
:iconalbin0-toucan:
albin0-toucan Featured By Owner Apr 19, 2017  Student Traditional Artist
same~!  (u w u)
Reply
:iconk-e-y-k-o:
K-E-Y-K-O Featured By Owner Apr 18, 2017
Hahahahahahaha j'adore Raf. :)
Reply
:iconrafchu:
Rafchu Featured By Owner Apr 19, 2017  Professional Artist
Merci ^^ le jeu est excellent, j'en ferai d'autres !
Reply
:iconk-e-y-k-o:
K-E-Y-K-O Featured By Owner Apr 19, 2017
Super et de rien. :)
Reply
:iconplixik:
Plixik Featured By Owner Apr 18, 2017  Hobbyist Digital Artist
Love the expressions
Reply
:iconrafchu:
Rafchu Featured By Owner Apr 19, 2017  Professional Artist
Thanks! I'll draw other P5 characters soon ^^
Reply
:iconarashiyanagawa:
arashiyanagawa Featured By Owner Apr 18, 2017
Tae is bae
Reply
:iconrafchu:
Rafchu Featured By Owner Apr 19, 2017  Professional Artist
Damn you're right!
Reply
:icons3rb4n:
S3rb4n Featured By Owner Apr 18, 2017  Hobbyist Digital Artist
Who wouldn't?
Reply
:iconarby125:
aRBy125 Featured By Owner Apr 18, 2017
Yay, your  first P5 pic. ^^  Come to think of it, Takemi is a character right up your alley with her punk rock vibe, lol.
Reply
:iconrafchu:
Rafchu Featured By Owner Apr 19, 2017  Professional Artist
Ha ha yeah, she's totally my type ^o^
Reply
:iconarby125:
aRBy125 Featured By Owner Apr 19, 2017
Nice!  I'll probably start drawing some of the cast myself sometime.  Takamaki for sure :love:  Probably Ryuji too...I don't draw enough human dudes XD
Reply
:iconorcaleon:
Orcaleon Featured By Owner Apr 18, 2017   Digital Artist
good  Heart by Orcaleon  
Reply
:iconbetaomega0:
BetaOmega0 Featured By Owner Apr 18, 2017  Hobbyist Digital Artist
omg saaaame
Reply
:iconsinjaaussiaangels:
SinjaAussiaAngels Featured By Owner Apr 18, 2017  Student Digital Artist
Ha ha, nice! I like her character too! :D
Reply
Add a Comment:
 
×





Details

Submitted on
April 18, 2017
Image Size
399 KB
Resolution
815×800
Link
Thumb

Stats

Views
2,455
Favourites
398 (who?)
Comments
21
Downloads
62
×